Forum TIBIA i inne Gry - Online Strona Główna
 Forum
¤  Forum TIBIA i inne Gry - Online Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
TIBIA i inne Gry - Online
Forum przeniesione na www.hydepark.xad.pl
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
MuOnline

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TIBIA i inne Gry - Online Strona Główna -> O grze Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
MuOnline
Autor Wiadomość
Degustator
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu: MuOnline
 
MU Continent of Legend - gra komputerowa typu MMORPG wydana 6 października 2003 roku, przez firmę Webzen. Umożliwia graczom z całego świata na egzystowanie w prehistorycznym świecie, opisanym w twórczości literackiej Jamesa Churchwarda.
Spis treści [ukryj]
1 Przebieg gry
2 Miasta MU Online
3 Przebieg "konkursów"
4 Linki zewnętrzne
Przebieg gry

Gra polega na rozwijaniu umiejętności wybranej przez siebie postaci, poprzez pokonywanie kolejnych poziomów (leveli). Za każdy poziom gracz uzyskuje 5 punktów ( po quescie po 220 lvlu postac dostaje 6 punktów za lvl) do rozdysponowania pomiędzy cechy postaci: Siła (ang: Strenght), Zręczność (ang. Agility), Żywotność (ang. Vitality), Energia (ang. Energy), a takze unikalna umiejetnosc Dowodzenie (ang. Command) dostepna tylko dla Dark Lord'a. Maksymalny poziom to 400 (na globalu). Istnieją także prywatne serwery , na których maksymalne lvle (poziomy)są różne. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu można wykonać reset level , który w zależności od opcji serwera może resetować lub nie statystyki postaci. Po resecie levela postać gra od 1 poziomu, ale ze statystykami sprzed resetu. Należy pamiętać, iż istnieje maksymalna ilość statystyk, które możemy posiadać. Przekroczenie tej granicy wiąże się z błędami w grze, a nawet utratą postaci.

Gracz ma do wyboru cztery postacie:
Rycerz (ang. Dark Knight) - charakteryzuje się umiejętnością walki wręcz, dużą odporność na ciosy, minimalna znajomość magii i medycyny, stosuje różne rodzaje broni - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu questa, postać przemienia się w Blade Knight.Po wykonaniu questa po 220 lvlu postac dostaje "combo" polończenie trzech skilli (tylko Blade Knight moze miec combo). ;]
Mag (ang. Dark Wizard) - doskonały do walki w dystansie, używający w walce różnorodnych rodzajów magii - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu questa, postać przemienia się w Soul Master.
Elf - unikający walki wręcz, walczy głównie w zespołach (ang. party), potrafi używać magii do leczenia ran, a także potrafi wzmacniać atak i obronę swoją, a także partnerów - - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu questa, postać przemienia się w Muse El.
Magiczny Gladiator - (ang. Magic Gladiator) - gdy gracz osiągnie jedną z postaci poziom 220, będzie mieć możliwość stworzenia Magicznego Gladiatora, który posiada część cech Wojownika i Maga. Za każdy poziom Magiczny Gladiator uzyskuje 7 punktów do rozdysponowania pomiędzy cechy postaci. Ponadto nie moze on nosic helmu, prawdopodobnie, po to aby zmniejszyc roznice pomiedzy bardzo silna postacia jaka jest Magic Gladiator, a podstawowymi postaciami dostepnymi od 1 lvl.
Mroczny Władca - (ang. Dark Lord) - stosunkowo nowa postac, zawarta w nowszych wersjach gry. podobnie jak Magic Gladiator uzyskuje 7 pkt. umiejetnosci na poziom. Oprocz nowych czarow posiada rowniez unikatowa mozliwosc jazdy na koniu przeznaczonym specjalnie dla tej postaci oraz korzystania z pomocy kruka, ktory okazuje sie niezastapionym towarzyszem w walce.

W grze większość swojego czasu gracz poświęca na szkolenie postaci w umiejętnościach odpowiednich dla jej charakteru, kupuje, bądź znajduje nowe rodzaje zbroi oraz oręża. Oprocz przedmitow dostepnych dla wszytskich postaci, istnieja tez takie, ktore moga nosic jedynie przedstawiciele danej klasy.
[edytuj]

Miasta MU Online
Lorencia – miasto ludzi
Noria – miasto elfów
Devias – (w pozniejszych wersjach Davias) zimowe miasto
Dungeon – podziemia
Lost Tower – zaginiona wieża
Atlans – podwodna kraina
Tarkan – kraina pustyń
Icarus – (znany też jako SkyCity) podniebne miasto
Arena/Stadium - mapa służąca gildiom do gry w "piłkę nożną", a takze do rozgrywania Dueli organizowanych przez MM/GM, a na prywatnych serwerach czesto kolejne miejsce gdzie walczymy z potworami
Land Of Trials - wejscie przez Loren, cene ustala wladca zamku
Kalima(1-7) - dostęp do tej mapy uzyskuje sie po wyrzuceniu (poza SafeZone) na ziemię Lost Map, ktora to tworzymy zbierajac 5 Sign of Kundum o tym samym poziomie
Aida
Crywolf Fortress
Epic of Loren/Castle Siege - miejsce gdzie co jakis czas rozgrywa sie walka o panowanie nad zamkiem, GM wygranej Guild ustala podatek oraz cene wejscia do Land of Trials

Na prywatnych serwerach można również znaleźć takie mapy jak:
Place of Exile

A oto dosc ogolna wykres ukazujacy, z jakich miast mozemy dostac sie do wybranych lokacji.
Lorencia-->Noria
Lorencia-->Dungeon 1,2,3
Lorencia-->Davias
Davias-->Lost Tower 1,2,3,4,5,6,7
Lost Tower 7-->Icarus
Noria-->Atlans
Atlans-->Tarkan

Pozostale mapy, sa dostepne tylko po uzyciu specjalnej komendy move/warp, lub nie zostaly oficjalnie wprowadzone przez firme WebZen, dlatego ich umiejscowienie nie jest jeszcze konkretnie znane, ich dotychczasowe polozenie jest ustalane przez administratorow serwerow prywatnych.

Oprocz wyzej wymienionych map istnieja jeszcze 3 dodatkowe lokacje, ktore sa swego rodzaju "konkursami" rozgrywanymi co jakis czas. Do tych map naleza Blood Castle, Chaos Castle, i Devil Square.
[edytuj]

Przebieg "konkursów"
Blood Castle

Po użyciu "blietu wstepu" zostajemy przeniesieni do miejsca, w którym dany "konkurs" sie rozgrywa. Po ukonczeniu odliczania mamy 15 miniut na przejscie przez most, dojscie do bramy oraz jej zniszczenie. Aby moc zniszczyc brame musimy zabic dana ilosc stworow, iliosc stworow do zabicia jest uzalezniona od poziomu trudnosci danego "konkursu", a poziom konklursu od poziomu naszej postaci. Po zniszczeniu bramy musimy zniszczyc krysztalowa statule oraz wrocic do punktu wyjscia z przedmiotem, ktory nam z niej wypadl gdzie oddajemy Przegranemu Aniolowi. Odbieramy nagrode, odliczanie sie konczy, a potwory znikaja.
Devil Square

Jak w powyzszym "konkursie", aby wejsc uzywamy "biletu wstepu" poziomy sa dopasowane do naszego bohatera. Mamy 20 minut, na to zeby wytrwac do konca. "Konkurs" polega na zabijaniu stworow bez okreslonego sensu. Po ukonczeniu czasu na to przeznaczonego potwory znikaja, a nasze postacie teleportuje do zwyklej krainy.
Chaos Castle

Jak we wszystkich dostepnych konkursachw tej grze, po uzyciu "biletu wstepu" teleportuje nas do miejsca, w ktorym rozgrywa sie "konkurs" . Wchodzac do Chaos Castle potwory oraz ludzi widzimy tak samo, jedyne co mozemy zauwazyc to klasy postaci, poniewaz np. Dark Knight oraz Dark Lord posiadaja miecze, a Elf kusze. W przeciwienstwie do wyzej wymienionych "konkursow" w tym walczymy nie tylko z potworami ale takze z innymi graczami. Oprocz samej walki musimy uwazac, na zapadajaca sie pod nami podloge. Mamy okreslony czas na zabicie konkretnej ilosci potworow. Po okreslonym czasie dostajemy nagrode.


Linki zewnętrzne
Oficjalna strona gry
Kompletny poradnik po polsku i Muonline Community Poland
Najwieksze forum o Muonline

Kategorie: Strony do weryfikacji • MMORPG
artykuł dyskusja edytuj historia i autorzy
zródło:wikipedia.org



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
NicraM
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu:
 
Ładny opis temat przyklejam



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Evil Patryk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Piła

PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu:
 
kiedys sam w to gralem fajna jest ta gra 9/10 Twisted Evil pozdro



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
NicraM
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu:
 
Ta gra kiedys wciagala wielu ludzi dzis rowniez tak sie dzieje no hmm.. coz ale co takie Mu moze zdolac z konkurencja typu World of Warcraft,Lineage II a nawet i TIBIA



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Maniek
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu:
 
Hmm sadze ze to jest gra ktora jeszcze wiele zdola pod wzgledem grafiki chociaz wiemy ze nigdy nibedzie taka jak L !! czy Wow



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
~APB~
Gość






PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu:
 
zajebista giera! mam juz 100 lvl i jeszcze mi sie nie znudzila. xD

Powrót do góry
hkypuf udmczxtng
Gość






PostWysłany: 2006-14-07, 16:10    Temat postu:
 
cyrpglu souxjbzk radmzx zdyxfp hlumxfjnr fmco cfzap

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TIBIA i inne Gry - Online Strona Główna -> O grze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy